Friday, October 4, 2024
HomeAngajari soferiGheorghe Vlase angajeaza soferi, dar impune conditii stricte

Gheorghe Vlase angajeaza soferi, dar impune conditii stricte

Calendarul restrictiilor de circulatie pentru camioane in UE AICI

In numarul din septembrie 2013 al revistei “Tranzit” a aparut un interviu interesant cu Gheorghe Vlase, unul dintre cei mai mari proprietari de firma de transport din Romania. Devenit deja celebru atat pentru semiremorcile sale inscriptionate cu chipul lui Mihai Eminescu si Stefan cel Mare, cat si pentru superbul cap tractor Scania Black Amber, patronul de la Vlase Spedition a hotarat sa petreca mai mult timp pe scaunul de sofer al camionului sau.

Aceasta decizie a venit din dorinta de a intelege mai bine viata de sofer de tir din zilele noastre. Revista Tranzit informeaza ca Gheorghe Vlase a parcurs anul trecut 60.000 de kilometri la volanul camionului sau. Mre parte din aceasta distanta a fost parcursa in interiorul Romaniei. Cu toate acestea, Gheorghe Vlase a reusit sa obtina cel mai mare punctaj prin Scania Driver Support. Intelegerea notiunii de condus economic reprezinta o prioritate pentru patronul-sofer.

Gheorghe VlaseGheorghe Vlase intentioneaza sa execute drumuri de scoala impreuna cu fiecare sofer din compania sa, pentru a se asigura ca toti soferii sai dobandesc notiuni serioase de condus economic.

Gheorghe Vlase si Scania Black Amber – consum

In competitia Scania Driver Support, Gheorghe Vlase a intrat cu camionul sau de 750 CP, parcurgand in edie 4500-5000 km/luna. Consumul mediu a fost de 32 de litri / 100km, cu viteza medie de 61 km/h.

Reguli pentru soferii de tir

Acestea sunt cateva din regulile lui Gheorghe Vlase. Unele pot fi considerate doar sfaturi.

  • Curatenia corporala – daca nu te speli, oboseala se instaleaza mai rapid, din cauza faptului ca ai un disconfort.
  • Curatenia in cabina – daca nu pastrezi curatenia in cabina, platesti 300 de lei la intoarcerea acasa. Banii sunt folositi pentru a plati pe cineva care sa curete cabina.
  • Mesele ordonate – daca mananci si bei noaptea tarziu, dimineata te trezesti obosit.
  • Grija generala pentru camion – pentru asta trebuie sa ai o instruire continua si sa dai dovada de o grija minima, cum ar fi mentinerea presiunii optime in anvelope.
  • Fumatul interzis in cabina – desi la firma Vlase Spedition fumatul este interzis, Gheorghe Vlase spune ca au fost gasite scaune arse cu tigara. In acest caz, soferul plateste o amenda de 700 de euro, contravaloarea scaunului.
  • Consumul de motorina – Gheorghe Vlase recunoaste deschis faptul ca un consum exagerat de combustibil atrage dupa sine sanctionarea financiara a soferului.Norma de consum este de 21 litri/100km pe gol. Pentru fiecare tona transportata, se adauga 0,35 litri/100km.

Datorita nerespectarii acestor reguli (sfaturi), 8 din 10 soferi parasesc firma anual, facand loc pentru angajati noi. Salariul pentru soferii de TIR care pleaca pe Comunitate este de 1500 de euro pe luna, cu un rulaj mediu de 11.000 km.

Articolul pe larg se gaseste in numarul din luna septembrie 2013 al revistei Tranzit.

 

RELATED ARTICLES

22 COMMENTS

  1. buna sunt un sofer incepator si unde ma duc sa ma angajez toti ma ia cu experienta de zici ca cei vechi sau nascut invatati da sund deacord cu domnu patron ca trebuie sa mergi economic trebuie sa menti o curatenie acolo unde stai ca pina la urma ii casi camera ta cabina la tir si cu curatenia corporala mise pare ceva normal sa fi curat pentru ca are dreptate domnu gheorghe ca esti intrun disconfort total atunci cind nu faci baie si automat esti mult mai obosit cu fumatu nu sunt deacord in totalitate da daca arzi un scaun sau ceva in cabina sa tise opreasca bani pe tot ce ai stricat dar sunt si fumatori care fumeaza foarte mult in timp ce conduc si aia sunt sigur ca nu rezista fara tigari sa conduca cam asta este comentul meu.

  2. vreau sa stiu si eu de unde ii firma pentru ca mar interesa si pe mine sunt incepator dar conduc foarte atent si bine si mar interesa sa ma angajez si eu la o firma mare serioasa
    si sa fiu contactat pe adresa de mail ; cristiionellup@yahoo.com

  3. 700 de euro pt un scaun ars cu tigara…retapitezi scaunul si restul de bani ii bagi in buzunar.
    sa scoti tu consum de 30% cu 40t prin spania, italia, sa faci un austria-italia(urci brenner-ul cu 40t) si sa mai prinzi si iarna…

  4. El cu Scania Amber are un consum de 32%,impune soferilor un consum de 21+0.35 deci undeva la 29.4%!!!!!Diferenta o plateste Antonescu Ponta Basescu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. cine se ia dupa spusele marelui conducator de scania ce se tine el departe ajunge;nu stiu de ce revista tranzit a devenit un jurnal personal pt balivernele uni om ce se afiseaza cu un super camion si la soferii ce stau pe comunitate le trage bani pentr-u orice prostie si ii pune sa doarma prin boscheti in UK sa le fure motorina si vai si amar de capu lor ce face cu ei

  6. de aceea pleaca 8 soferi din 10 pentru ca stiti meserie,prosteala cu toti patronii romanii,profita de viata economica din romania si isi bat joc de oameni,dar va veni si ziua sa fim respectati soferii si sa fim platiti exact ca in occident si un sindicat puternic care sa ne apere de patronii astia buni la suflet

    • cei care vor sa se angajeze la vlase puteti sa mergeti ca are cam 50 locuri libere:))))))

  7. dv. ori faceti misto ori glumiti, 32l pe 100km o faceti doar de la BUCURESTI LA PITESTI si inapoi cu 24t.Capul tractor fara semiremorca n-are cum sa consume 21l pe 100km. Daca luam in calcul uzura masini, prin cite miini trece,I spre F prin tunele MONTBLAC sau FREJUS,Brener, nationalele de pe A sau CZ, urcusurile de pr Cheia etc si 24t la ce ati afirmat sinteti obraznic

  8. comentariile sint de prisos ca e scania sau orice marca de masina orice patron cind se uita pe harta vede doar galben deci autostrada nici decum montblanc,frejus,ventigmilia etc etcsi preferabil pe nationala parerea mea e ca ar trebui si ei sa steie pe comunitate la fel ca un sofer exact in conditiile pe care ei le cer si le impun si sa se gindeasca de 2 ori pe viitor dar va spun eu ca nu se va schimba nimic

  9. experienta am destula si e adevarat ca e foarte greu pt un incepator sa se angajeze in ziua de azi in unele conditii impuse de anumiti patroni si aici ar trebui sa se schimbe judecata unor patroni doar ca lucrurile se vad de fiecare in parte in felul personal Am lucrat chiar si cu patron care nu le avea nici in maneca cu transportul dor conturile pline de bani iar aceasta categorie o pot intelege in schimb pe cel care a coborit de la volan [nu toti] dupa ce sa saturat de furat si impune sau emite preteni chiar nu pot sa ii inteleg si nu ii voi intelege niciodata si mai grav e ca nici nu se vor schimba indiferent de situatie

  10. sfaturi nu pot da darpot spune ca trebuie avut incredere in fortele propri si din greseli se invata enorm

  11. Bai Vlase, du-te si te plimba singur nene. Habar nu ai de meseria asta si din pacate ai ajuns “mare” pe spatele unor fraieri!

  12. DA INTRADEVAR DL VLASE ESTE UN FEL DE COSMA CARE SE SI ASEAMANA CRED CA SI SCRIE POEZII DESPRE SOFERI DAR EL NU A UMBLAT NUMAI PE A3 PE GERMANIA DACA SCOATE UN CONSUM PE PER TOTALUL DE 110000DE KMSI MAI ALES SA UMBLE PE ITALIA PE AOSTA CU TRECERE PRIN TUNEL LA ELVETIA UNDE SE SI FACE VAMA LA SANT BERNARD CU 24 DE TONE LAS VEDEA CU UN CONSUM DE 39,9SI APOI AS LASA CEVA COMENTARII PE PER TOTALUL DE 11OOODE KM CU 31,5 AS SPUNE BUNDAVA SOFER DE SLOBOZIA

  13. Ar fii toate bune daca Vlase ar angaja si sefi de coloana competitivi care sa asculte si problemele ce sunt intimpinate de soferi pe comunitate si nu cu amenintari sa vii cu ocazie di Austria ori sa iti inchida tel in nas iar cind vii acasa dupa 2 3 luni sa iti spuna ca nu are timp sa iti faca calculul ia bani si km dimineata avind treaba la prinz maninca iar la ora 16 pleaca acasa si rezervorul sa il calculeze ca avind 650 litrii cind el are 570 litrii Vlase cred ca nu stie chiar tot dupa un sejur de 3 lunimartie iunie pe comunitate am venit acasa avind 33 000 de km cu un consum de 33,7 la total mi s-au oprit 300 euro la motorina mai exact190 litrii care nu ma deranjat atit de tare dar uitind sa mi se plateasca 200 euro depasirea de km dupa care am plecat dar totusi dupa o luna am hotarit sa ma intorc la firma vorbind cu Directorul si ulterior cu patronul GIGI VLASE urmind dupa discutia cu dinsul sa plec in 2 zile in austria dar cum pina la DUMNEZEU te maninca sfintii seful de coloana nu a vrut spunind ca sa mai astept 2 ori 3 saptamini ca nu a vrut el sa plec fiind o fire mai iute dar totusi zic eu cu bun simt nu am mai mers sa ma vait la Vlase si am ales sa imi caut alt loc de munca INTR-UN final trebuie sa ai si ai parte si de noroc sa nu ai probleme dar a fost o experienta frumoasa pe care sincer as mai incercao asa ca NEA GIGI vorbeste cu omul si cind pleaca nu numai cind il angajezi DRUMURI BUNE

  14. io unu am lucrat la ei va sfatuiesc sa stati mai bn acasa,la vlase muncesc doar batrani care nu mai gasesc locuri de munca si copii care vin sa faca scoala de soferi pe masinile lui..oricum jumatate din salariu il opreste pe motorina ,nimeni nu scoate consumul care spune el

  15. cu scania 730 ai consum foarte mare la media de viteza si km parcursi trebuia sa scoti sub 30%.slab sofer.dati demisia.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments