Monday, October 7, 2024
HomeArticole / NoutatiMark Zuckerberg, fondatorul Facebook, a petrecut cateva ore impreuna cu soferii de...

Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, a petrecut cateva ore impreuna cu soferii de camion intr-un truck stop

Calendarul restrictiilor de circulatie pentru camioane in UE AICI

19264779_10103822434143131_2048822010486735612_o

Facebook, reteaua sociala cu cea mai mare raspandire la nivel modial, are un rol important in vietile soferilor profesionisti, permitandu-le sa tina legatura cu cei dragi sau cu grupurile de colegi, de la care afla informatii importante.

In incercarea de a-si cunoaste mai bine ,,publicul”, Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, a decis sa petreaca timp in compania soferilor profesionisti, pentru a-i cunoaste mai bine. Pentru aceasta intalnire, Zuckerberg a ales un truck stop din statul american Iowa.

In urma intanirii cu soferii profesionisti, Zuck (asa cum ii spun prietenii), s-a declarat incatat de povestile acestora si de aceea a publicat pe contul sau o postare destul de cuprinzatoare. Pentru a usura intelegerea acestei postari pentru cititorii site-ului soferdetir.ro , am tradus acest text. Tineti minte ca textul este scris de un programator si nu va suparati daca, din perspectiva unui sofer profesionist, poate contine inadvertente. Este pur si simplu parerea celui care a scris prima linie de cod a ceea ce astazi a devenit Facebook.

Lectura placuta!

,, In Iowa, am oprit in unul dintre cele mai mari truck stop-uri. Este ca un mic oras in care soferii de camion pot face o pauza pe parcursul curselor lungi, pentru a manca, a se tunde, a-si spala rufele, a-si spala CAINELE 🙂 sau chiar pentru a merge la un dentist.

Cateva lucruri m-au surprins dupa intalnirea cu soferii de camion:

Soferia reprezinta un stil de viata unic, ce adesea implica si familia.

Unul dintre soferi a reusit sa suporte costurile de studii universitare ale celor 8 copii ai sai din banii castigati cu camionul. Acesta avea si pareri hotarate in legatura cu ‘Second Amendment’ (legea americana ce le permite cetatenilor sa detina arme).

Am cunoscut un alt sofer care parcurge drumul dintre Chicago si Reno (aprox. 3000 km.) in fiecare saptamana, impreuna cu sotia si cei trei caini. Acestia dorm cu totii in cabina camionului, in schimburi de 12 ore.

Un alt sofer a lucrat 17 ani in armata, inainte de a incepe sa conduca camioane. Sotia sa il insoteste in curse uneori. Ea nu este sofer profesionist, insa doreste sa petreaca mai mult timp impreuna cu sotul sau.

I-am intrebat pe soferii cu experienta ce s-a schimbat in ultimii ani. Cand soferii pe care i-am intalnit si-au inceput carierele, acestia isi notau programul de condus pe hartii. Acum inregistrarea se face electronic, automat, ceea ce le ingreuneaza eforturile de a conduce mai mult decat prevad regulamentele. Unii soferi spun ca si-ar dori sa conduca mai mult, dar sunt de parere ca reglementarile privind timpii de conducere stau in calea libertatii lor si a dorintei de a face ceea ce doresc sa faca. Este un subiect sensibil, pentru ca aceste reglementari au fost realizate pentru a face soselele mai sigure.

I-am mai intrebat pe soferi ce parere au despre masinile si camioanele care se conduc singure si ce parere au despre viitor, avand in vedere acest progres tehnologic. Toti cei pe care i-am cunoscut erau, din diverse motive, sceptici in legatura cu ideea ca aceste camioane care se conduc singure ar putea sa le fure locurile de munca. Unii spun ca este imposibil sa asezi intr-un camion atatia senzori incat sa gestioneze situatii dificile, cum ar fi cele provocate de vremea rea. Altii sunt de parere ca robotii ar putea sa conduca un camion pe autostrada, dar nu ar putea in schimb sa conduca pe ultima suta de metri, de la iesirea de pe autostrada si pana la depozit. Alti soferi sunt de parere ca in cazul camioanelor se va intampla precum cu avioanele. Vor fi conduse de pilotul automat, dar cu soferul in cabina, urmarind functionarea corecta a pilotului automat.

Din toate cercetarile pe care le-am facut, sunt increzator ca putem rezolva toate obstacolele tehnice pe care soferii profesionisti le invoca in legatura cu camioanele care se conduc singure. Dar este interesant ca oamenii din industria de transport nu sunt de parere ca acest lucru se va intampla prea curand.

In final, i-am intrebat pe soferii de camion care este principala provocare pentru ei. Raspunsul lor: autoturismele.

Deci, data viitoare cand veti fi nervos din cauza unui camion de pe sosea, este bine sa stiti ca probabil si soferul de camion este nervos din cauza voastra.”

19250450_10103822436144121_7357139479113697894_o

19237838_10103822434148121_7697832431085503227_o

19400537_10103822434242931_856880042298730972_o

 

19402157_10103822436149111_2523263581015444896_o

 

Postare originala:

 

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Recent Comments